Keresés

Ügyfélszolgálat

2016. szeptember végétől új, telefonos ügyfélszolgálat segíti a kamarai tagok és érdeklődők ügyintézését, az előre megadott időpontokban telefonos ügyintézők várják a kamarai tagok hívását a központi telefonszámon.

A telefonos ügyfélfogadási idő az alábbiak szerint alakul:

Hétfő:   9:00 – 12:00

Kedd:                        13:00 – 16:00

Szerda: 9:00 – 12:00

Csütörtök:               13:00 – 16:00

Péntek:         szünnap

Az ügyintézés javításának érdekében egy menürendszer is segíti a telefonálókat, mely az országos kamaránál intézhető ügyek közötti könnyebb tájékozódást, illetve a megfelelő ügyintézőhöz való mielőbbi kapcsolást segíti.

Menürendszer:

1. beszámolók, épületenergetikai és geodéziai vizsgák

2. villámvédelmi vizsga

3. továbbképzés

4. mesteriskolák

5. szakmagyakorlási jogosultságok

6. tanúsítások, tanúsítványok

7. energetikai audit

8. partnerkapcsolatok

9. jogi kabinet

0. elnöki titkárság

A telefonközpont - a szokásos menürendszeren mellett - kiegészült egy hangposta és egy ún. „visszahívás kérése” funkcióval is, mely mind ügyfélfogadási időben (foglalt ügyintéző esetén), mind pedig ügyfélfogadási időn kívül igénybe vehető.

A telefonközpont elindításával az ügyintézők telefonszámai is megváltoztak,  2016. szeptember 28-tól egységesen az (1) 455-7080-as telefonszámon érhetők el. Ezen a központi számon van lehetőség - a fenti menüpontok választása előtt – a munkatársak közvetlen számát tárcsázni, amennyiben ismerik a keresett melléket.